Diensten
Veelzijdig contact center, dialoog via alle communicatiekanalen
IPG Nederland is een veelzijdig contactcenter. De combinatie van de juiste mensen, technologieën en faciliteiten zorgt ervoor dat elke oplossing uniek en succesvol kan zijn.
Bovendien voeren wij de dialoog met uw klanten via alle communicatiekanalen: chat, e-mail, sociale media, telefoon, sms en self-service.
Onze samenwerking is steeds op maat van uw project. Wij ontwikkelen unieke oplossingen voor unieke klanten.
IPG is uw Nederlandse partner gespecialiseerd in:
- Klantenservice: advies, bestellingen opnemen en opvolgen, helpdesk, dienst na verkoop, technische dienst en incassodiensten
- Retentie: het vertrouwen terugwinnen, behandeling van klachten, retentie, tevredenheidsenquêtes en welkomstoproepen
- Staffing Solutions: uw dienstverlening bij u op locatie met onze mensen, visie, training en begeleiding
- Klanten werven en beter leren kennen: marktonderzoek, prospectie, verrijking van uw database
- Inbound / Outbound sales
- Afspraken maken
- Crisismanagement
Over IPG Nederland
Call center IPG Nederland heeft een uitgebreide ervaring in het verlenen van telefonische, e-mail- en webchat-ondersteuning op diverse werkgebieden. IPG Nederland gebruikt hiervoor de traditionele kanalen (telefonie en e-mail) maar ook de nieuwe manier van contact leggen met klanten (webchat, remote support en webcare), inclusief het beheer van social media
IPG Nederland heeft zich gespecialiseerd in kennisintensieve dienstverlening. Zo zijn wij o.a. de beste keuze met betrekking tot dienstverlening aan Internet Service Providers.