Call center IPG Nederland (kvk:17208845) heeft een uitgebreide ervaring in het verlenen van telefonische, e-mail en webchat ondersteuning op diverse werkgebieden. Dagelijks staat een team van ervaren klantenservice-, sales- en technische helpdesk medewerkers met het IPG-DNA voor u en uw klanten klaar, met als doel om hen tevreden te laten zijn!
IPG Nederland gebruikt hiervoor de traditionele kanalen (telefonie en e-mail) maar ook de nieuwe manier van contact leggen met klanten (webchat, remote support en webcare), inclusief het beheer van social media.
IPG Nederland heeft zich gespecialiseerd in kennisintensieve dienstverlening. Zo zijn wij o.a. de beste keuzen met betrekking tot dienstverlening aan Internet Service Providers van zowel kabel, dsl en glasvezel diensten zoals internet, VoIP en TV.
Onze visie & missie
IPG Nederland beschikt over een ijzersterke visie en missie die uitwerking heeft tot in het hartje van haar business. Bij IPG zijn woorden geen lucht, maar daden!
We willen voortdurend de dialoog tussen onze klanten en hun klantenrelaties vereenvoudigen en vernieuwen, en dit op de meest effectieve en efficiënte manier.
Johan Cruijff Boulevard 61-75
1101 DL Amsterdam
Plan & contact