Telecommunicatie

IPG Nederland is één van de toonaangevende spelers in Nederland als call center voor de telecommunicatie-sector.

IPG weet als geen ander dat het verhogen van de ‘customer value’ en het verlagen van de ‘cost to serve’ sleutelwoorden zijn binnen de sector. Bovendien brengt de nieuwe Telecomwet die sinds 1 oktober 2012 van kracht is een hele omwenteling binnen het Telecomgebeuren teweeg. Het aan zich binden van klanten voor een bepaalde periode is geen optie meer om aan retentie te doen. De klanten van Telecomproviders zijn vandaag eens te meer ‘koning’, wat een goed onderbouwde contactcenterservice vereist.

We behandelen binnen deze sector de volledige customer lifecycle. Van het selecteren van klanten over het binnenhalen, tevreden houden en het valoriseren van klanten, IPG doet het allemaal. Met onze Telecom-ervaring weten we als geen ander hoe we de nieuwe marketingaanpak op deze specifieke markt moeten verzilveren. Packages aan de man brengen via tele-sales en voormalige klanten overtuigen om opnieuw met hun oude vertrouwde telecomprovider in zee te gaan zijn slechts een onderdeel van ons palmares.

Referenties telecomsector

fiber

Wat doet IPG voor Fiber ?

Fiber Nederland is een glasvezelleverancier. Voor Fiber verzorgt IPG Nederland de algehele klantenservice diensten. Van service, sales, retentie tot technische ondersteuning. Tweedelijnsactiviteiten, chat en mail en ticket-afhandeling horen hier ook bij.

Communicatiekanalen

http://www.fiber.nl/