ICT & Technologie

Technologie gaat snel. Wat gisteren heet van de naald was, is morgen misschien al achterhaald. Sectoren die op kruissnelheid evolueren en transformeren, hebben onder andere baat bij een klantendienst die alle vragen die het in de markt zetten van innovatieve producten en diensten met zich meebrengt beantwoordt. Bovendien loert de concurrentie steeds om de hoek. Elk bedrijf wil wel een graantje meepikken door het lanceren van een gelijk(w)aardig product.

IPG Nederland beschikt over een gevarieerd portfolio van klanten die tot de technologiesector behoren. Ook de diensten die we verlenen zijn heel uiteenlopend: van customer service over telesales tot customer retention.

Onze adviseurs werken op een technologisch hoogstaande infrastructuur die hand in hand gaat met uw honger naar innovatie. Ze beheersen uw volledige gamma aan producten en diensten, en weten uw (toekomstige) klanten ervan te overtuigen voor uw merk (te blijven) kiezen.

Referenties ICT & technologie

Gofix

Wat doet IPG voor Geofix ?

Onze technische specialisten behandelen allerlei computer gerelateerde problemen zoals onder andere het schonen van virussen, een APK, vragen over software en internetverbindingen. Wanneer hulp op afstand of het remote overnemen van de PC geen oplossing kan bieden, kan er een monteur worden ingepland.

Communicatiekanalen

http://www.gofix.nl/

Guidion

Wat doet IPG voor Guidion ?

Onze technische specialisten behandelen telefonische klantvragen en lossen computer relateerde problemen samen met de klant op. Dit kan bijvoorbeeld door het remote overnemen van de pc van de klant. Wanneer dit onmogelijk is plannen zij direct in het klantsysteem van Guidion een monteur in voor de klant.

Communicatiekanalen

https://guidion.nl/

Paradigit

Wat doet IPG voor Paradigit ?

Klanten bellen voor advies over producten, accessoires, het reserveren van producten, het bestelproces maar ook voor klachten en technische ondersteuning. In samenwerking met Paradigit wordt de informatie op de site hierop ook aangepast om de klant zo goed morgen behulpzaam te zijn middels de selfservice.

Communicatiekanalen

http://www.paradigit.nl