Sectoren

Door de jaren heen vergaarde IPG Nederland een heleboel kennis binnen verschillende sectoren, waaronder ICT, telecom, banken, verzekering & bijstand, automotive, openbare instellingen en de energiesector. De service naar de klant toe maakt binnen al deze sectoren het verschil, en de kwaliteit van de klantendienst heeft vandaag de dag nog steeds een enorme invloed op het keuzegedrag van de klant wanneer deze verschillende merken tegen mekaar afweegt.

Met IPG in zee gaan betekent de vruchten plukken van best practices binnen de sector waarin u thuis bent.

Ontdek hoe IPG meerwaarde creëert voor succesvolle ondernemingen binnen:

Over IPG Nederland

Call center IPG Nederland heeft een uitgebreide ervaring in het verlenen van telefonische, e-mail en webchat ondersteuning op diverse werkgebieden. Dagelijks staat een team van ervaren klantenservice-, sales- en technische helpdesk medewerkers met het IPG-DNA voor u en uw klanten klaar, met als doel om hen tevreden te laten zijn!

IPG Nederland gebruikt hiervoor de traditionele kanalen (telefonie en e-mail) maar ook de nieuwe manier van contact leggen met klanten (webchat, remote support en webcare), inclusief het beheer van social media.

IPG Nederland heeft zich gespecialiseerd in kennisintensieve dienstverlening. Zo zijn wij o.a. de beste keuzen met betrekking tot dienstverlening aan Internet Service Providers van zowel kabel, dsl en glasvezel diensten zoals internet, VoIP en TV.